Nazwa usługi: Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 10. 04.1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r. Nr139,poz.993 z późn.zm.;
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24.12.2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych(Dz.U.Nr 236, poz.1999 z późn. zm.)
|
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”;
- Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania, a w przypadku osoby małoletniej odpis skrócony aktu urodzenia - do wglądu;
- Książeczka wojskowa w przypadku osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony;
|
Opłaty: nie pobiera się
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy: niezwłocznie po złożeniu wniosku
|
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej:
Barbara Wiśniewska – podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych
- pokój nr 2
|
Nr telefonu : ( 023) 6572461 lub ( 023) 6572558 wew. 25
e-mail:
|
Tryb odwoławczy: nie przewiduje się
|
Uwagi: Obowiązek wymeldowania się z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące spoczywa tylko na tych osobach, które opuszczają to miejsce przed upływem terminu, jaki został zgłoszony przy zameldowaniu.
Osoba wymeldowująca się zobowiązana jest do osobistego stawiennictwa, a w przypadku osoby małoletniej czynności wymeldowania dokonuje w jej imieniu przedstawiciel ustawowy.
|