Nazwa usługi: Wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności.
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 10. 04.1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r. Nr139,poz.993 z późn.zm.;
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24.12.2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych(Dz.U.Nr 236, poz.1999 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 16.11.2006r. – o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225, poz.1635 z późn. zm.)
|
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia
- Dowód osobisty – do wglądu
|
Opłaty: 17 zł
Opłatę dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Żurominie bądź na rachunek bankowy Nr 43 1240 3217 1111 0000 2766 2427 Bank PEKO S.A. I Oddział w Żurominie
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy: niezwłocznie po złożeniu wniosku
|
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej:
Barbara Wiśniewska – podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych
- pokój nr 2
|
Nr telefonu : ( 023) 6572461 lub ( 023) 6572558 wew. 25
|
Tryb odwoławczy: nie przewiduje się
|
Uwagi: druk wniosku można pobrać w pokoju nr 2 Urzędu Gminy i Miasta w Żurominie.
Zaświadczenie dotyczące danych osobowych może być wydane tylko na wniosek osoby, której dane dotyczą.
Zaświadczenie ważne jest przez okres 2 miesięcy od daty wydania.
|