Nazwa usługi: Zameldowanie na pobyt czasowy do 3 miesiące
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 10. 04.1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r. Nr139,poz.993 z późn.zm.;
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24.12.2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych(Dz.U.Nr 236, poz.1999 z późn. zm.)
|
Wymagane dokumenty:
- Dowód osobisty dokonujące zameldowanie, a w przypadku osoby małoletniej powyżej 7 roku życia odpis skrócony aktu urodzenia – do wglądu;
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu zawierający również adres nieruchomości ( akt notarialny, wypis z ksiąg wieczystych, decyzja przydziału lokalu, umowa najmu) – do wglądu
|
Opłaty: nie pobiera się
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy: niezwłocznie po ustnym złożeniu wniosku
|
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej:
Barbara Wiśniewska – podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych - pokój nr 2
|
Nr telefonu : ( 023) 6572461 lub ( 023) 6572558 wew. 25
e-mail:
|
Tryb odwoławczy: nie przewiduje się
|
Uwagi: Zameldowanie na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy dokonuje się ustnie w obecności właściciela lub najemcy lokalu. Dzieci do lat 7 zwolnione są z obowiązku zameldowania na pobyt czasowy nieprzekraczający 3 miesięcy.
|