Żuromin, 2009-12-02
IBGKiOŚ. 7020-54/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Nazwa zamówienia:
Ddowóz dzieci do szkół na terenie gminy Żuromin
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, e-mail: ibgkios@o2.pl
Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Żuromin (tj. dowóz dzieci do szkół i ze szkół) wg poniższych warunków:
Dowóz dzieci do szkół 2 kursami (wyjątek stanowi trasa nr 6 – jeden kurs):
- I kurs - najwcześniejszy kurs do szkoły o godz. 700,
- najpóźniejszy dowóz do szkoły o godz. 750
- II kurs - najwcześniejszy kurs do szkoły o godz. 900,
- najpóźniejszy dowóz do szkoły na godz. 940
wyjątek stanowią trasy nr 8 i 9
Odwóz dzieci ze szkół 2 kursami (wyjątek stanowią trasy nr 5 i 6 – trzy kursy):
- I kurs - najwcześniejszy kurs ze szkoły o godz. 1250,
- najpóźniejszy dowóz ze szkoły o godz. 1340
- II kurs - najwcześniejszy kurs ze szkoły o godz. 1410,
- najpóźniejszy dowóz ze szkoły o godz. 1530
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 4- Trasa dowozu dzieci do szkół (z godzinami dowozu do szkół i powrotu ze szkół):
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 60117200-3 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Łączna liczba dzieci korzystająca z usług – 319 osób w tym:
141 osób – na odległości do 5 km
122 osoby – na odległości powyżej 5 km do 10 km włącznie
56 osób – na odległości powyżej 10 km do 15 km włącznie
UWAGA - liczba jest orientacyjna i może ulec zmianie
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych biletów miesięcznych w zależności od liczby dojeżdżających dzieci.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przywozu lub odwozu dzieci (po wcześniejszym porozumieniu się z Wykonawcą) w razie konieczności dostosowania do potrzeb planu uczniów.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – od 01.01.2010 r do 31.12.2011 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług zbliżonych charakterem i zakresem do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (minimum 3 zadania) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania – zał. nr 5 do SIWZ.
7. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 6 do SIWZ; Do w/w wykazu należy dołączyć uprawnienia potwierdzające spełnienie w/w warunku
9. Wykaz pojazdów, które będą służyć do wykonania zamówienia (Pojazdy skierowane do wykonania zamówienia nie mogą być starsze niż 10 lat)
10. Dokumenty potwierdzające, że pojazdy skierowane do wykonania usługi są sprawne pod względem technicznym (aktualne badania techniczne), posiadają aktualne, obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne i mogą służyć do przewozu dzieci i młodzieży (zaświadczenie, wydane przez uprawnionego diagnostę, że pojazdy odpowiadają warunkom technicznym dla przewozu dzieci i młodzieży).
11. Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym
12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
14 Oświadczenie wykonawcy, iż w razie awarii pojazdu na trasie przejazdu podstawi natychmiast pojazd zastępczy.
Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert:
Cena ofertowa (łączna wartość ceny biletów miesięcznych) – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 10.12.2009 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
10.12.2009, godz. 9.45, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|