16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2009 :: Przetargi w 2009 roku :: Przetarg nr 25 - Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu ...


 

1. Ogłoszenie o zmówieniu

                                                                                                Żuromin,  2009-10-29

 

IBGKiOŚ. 7020-39/09

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA

 

Nazwa zamówienia: 

„Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych: Będzymin – Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy – Rozwozin (nr 460615W), Raczyny – Rozwozin (nr 460411W)” w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej”

 

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina i Miasto Żuromin

Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,

e-mail: ibgkios@o2.pl
Internet:
www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220

godz. urzędowania: 7.45 – 15.45

 

2.    Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 

3.    Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl

 

4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego  „Przebudowa dróg gminnych: Będzymin – Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy – Rozwozin (nr 460615W), Raczyny – Rozwozin (nr 460411W)” w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej” zgodnie z Uchwałą nr 255XXXV/09 Rady Miejskiej w Żurominie, z dnia 22 października 2009 r

 

Kwota kredytu – 1.000.000 zł.

Uruchomienie kredytu – 1 grudzień 2009 r – 1.000.000 zł.

Okres kredytowania – 01.12.2009 r – 30.11.2013 r

Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 1m przyjętej z dnia 29.10.2009 r tj. 3,51 %

Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 30.06.2010 r do 30.11.2013 r

Ilość rat kapitałowych – 14

Spłata rat kapitałowych w następujących terminach:

1)     30.06.2010 r – 50.000,00 zł

2)     30.09.2010 r – 50.000,00 zł

3)     30.04.2011 r – 75.000,00 zł

4)     30.06.2011 r - 75.000,00 zł

5)     30.09.2011 r - 75.000,00 zł

6)     30.11.2011 r - 75.000,00 zł

7)     30.04.2012 r - 75.000,00 zł

8)     30.06.2012 r - 75.000,00 zł

9)     30.09.2012 r - 75.000,00 zł

10)  30.11.2012 r - 75.000,00 zł

11)  30.04.2013 r – 75.000,00 zł

12)  30.06.2013 r – 75.000,00 zł

13)  30.09.2013 r  - 75.000,00 zł

14)  30.11.2013 r – 75.000,00 zł

Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 30.12.2009 r do 30.11.2013 r

Ilość rat odsetkowych – 49

Spłaty miesięczne

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  66113000-5

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia –  Kwotę kredytu – 1.000.000,00 zł należy postawić do dyspozycji zamawiającego w terminie  01.12.2009 r

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.

Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

UWAGA: Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków może skutkować wykluczeniem   Wykonawcy z postępowania.

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1.      Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ

2.      Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty

3.      Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty

4.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

5.      Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

6.      Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.      Aktualna zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

8.      Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie – jeśli dotyczy wykonawcy

 

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 

8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

9. Kryteria oceny ofert:

 

- Oprocentowanie kredytu – 90 %

- Prowizja przygotowawcza – 10 %

 

10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego

      Urząd Gminy i Miasta Żuromin

      Pl. Piłsudskiego 3

      09-300 Żuromin

      Sekretariat Urzędu, pokój nr 17

            do dnia 17.11.2009 r, do godz. 9.30

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,

            17.11.2009, godz. 945,  pokój nr 22

 

12. Termin związania ofertą – 30 dni

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

 

 

 

 

 

Burmistrz Gminy

i Miasta Żuromin

 

/-/ Zbigniew Nosek





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech