Żuromin, 2009-10-29
IBGKiOŚ. 7020-39/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA
Nazwa zamówienia:
„Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych: Będzymin – Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy – Rozwozin (nr 460615W), Raczyny – Rozwozin (nr 460411W)” w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej”
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Przebudowa dróg gminnych: Będzymin – Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy – Rozwozin (nr 460615W), Raczyny – Rozwozin (nr 460411W)” w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej” zgodnie z Uchwałą nr 255XXXV/09 Rady Miejskiej w Żurominie, z dnia 22 października 2009 r
Kwota kredytu – 1.000.000 zł.
Uruchomienie kredytu – 1 grudzień 2009 r – 1.000.000 zł.
Okres kredytowania – 01.12.2009 r – 30.11.2013 r
Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 1m przyjętej z dnia 29.10.2009 r tj. 3,51 %
Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 30.06.2010 r do 30.11.2013 r
Ilość rat kapitałowych – 14
Spłata rat kapitałowych w następujących terminach:
1) 30.06.2010 r – 50.000,00 zł
2) 30.09.2010 r – 50.000,00 zł
3) 30.04.2011 r – 75.000,00 zł
4) 30.06.2011 r - 75.000,00 zł
5) 30.09.2011 r - 75.000,00 zł
6) 30.11.2011 r - 75.000,00 zł
7) 30.04.2012 r - 75.000,00 zł
8) 30.06.2012 r - 75.000,00 zł
9) 30.09.2012 r - 75.000,00 zł
10) 30.11.2012 r - 75.000,00 zł
11) 30.04.2013 r – 75.000,00 zł
12) 30.06.2013 r – 75.000,00 zł
13) 30.09.2013 r - 75.000,00 zł
14) 30.11.2013 r – 75.000,00 zł
Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 30.12.2009 r do 30.11.2013 r
Ilość rat odsetkowych – 49
Spłaty miesięczne
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – Kwotę kredytu – 1.000.000,00 zł należy postawić do dyspozycji zamawiającego w terminie 01.12.2009 r
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
UWAGA: Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty
3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualna zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie – jeśli dotyczy wykonawcy
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
- Oprocentowanie kredytu – 90 %
- Prowizja przygotowawcza – 10 %
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
Sekretariat Urzędu, pokój nr 17
do dnia 17.11.2009 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
17.11.2009, godz. 945, pokój nr 22
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|