Żuromin, 2009-06-29
IBGKiOŚ. 7020-32/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Nazwa zamówienia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na osiedlu Cicha w Żurominie
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na osiedlu Cicha w Żurominie
Obszar, na którym planowana jest budowa znajduje w granicach miasta Żuromin w części południowej i stanowi nowopowstające osiedle o zabudowie mieszkaniowej jednorodzinne oraz mieszkaniowo-usługowej oraz usługowej.
Niniejsza inwestycja obejmuje budowę 2 przepompowni ścieków, dwóch odcinków kolektora tłocznego o dł. 100 m i 120 m oraz kolektora grawitacyjnego o łącznej dł. 1,4 km, do których możliwe będzie podłączenie ok. 61 gospodarstw.
Kanalizacja grawitacyjna wybudowana zostanie z rur PE lub PCV o średnicy 200 i 250 natomiast rurociąg tłoczny z rur PE DN 110. Studnie rewizyjne wykonane będą z tworzywa sztucznego DN 1000 i DN 2000, natomiast studnie inspekcyjne projektuje się z tworzywa sztucznego – rura karbowana DN 630 oraz DN 315.
Sieć wodociągowa wybudowana zostanie z rur PCV DN 110 i DN 160 wraz z niezbędną armaturą. Z wodociągu i kanalizacji korzystać będzie mogło ok. 250 mieszkańców.
4.2. CZĘŚĆ INFORMACYJNA
Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z:
- Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Terenów Budownictwa Mieszkaniowo – Usługowego „Cicha” w Żurominie
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego , wraz z późniejszymi zmianami.
- wymogami aktualnej ustawy „Prawo Budowlane” wraz z przepisami Wykonawczymi
- wymogami Zamawiającego
- warunkami wydanymi przez gestorów mediów.
4. 3. ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA
4.3.1 Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:500
4.3.2 Wykonanie projektu budowlano – wykonawczy będącego podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - 5 egz.
W tym:
- Projekt budowlano – wykonawczy sieci: wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami
- Projekt zagospodarowania terenu
- Oświadczenia właścicieli gruntów, przez które przebiegać będzie sieć wodociągowa i kanalizacyjna
- Wszelkie uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę
- Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) – 2 egz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.
- Informacje BIOZ- 5 egz
- Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie.
4.3.3 Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji:
koncepcji przebiegu sieci: wodociągowej i kanalizacyjnej oraz zastosowanych urządzeń wraz z oszacowaniem wartości robót.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71000000-8
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – 3 miesiące od dnia podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
8. Wykaz co najmniej trzech projektów o charakterze podobnym do objętego zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat na załączniku nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje).
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;
Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są:
- Wypełniona i podpisana oferta – zał. nr 1 do SIWZ.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 07.07.2009 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
07.07.2009, godz. 945, pokój nr. 22
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|