Żuromin, 2009-03-10
IBGKiOŚ. 7020-8/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Nazwa zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej budynku basenu przyszkolnego z zapleczem oraz z zagospodarowaniem terenu (parkingiem, zjazdami, drogami wewnętrznymi, ciągami pieszymi), zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Żurominie.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY WIELKOŚCIOWE OBIEKTU
Powierzchnia zabudowy ok. 1800-2000 m²
Kubatura ok. 11 000,00 -12 000,00m3
Ilość kondygnacji - 1 kondygnacja podziemna
- 1 kondygnacja naziemna
Pojemność hali basenowej ok.80 osób
Pojemność zaplecza fitness ok.40 osób
Pojemność widowni ok.90 osób
Powierzchnia wody ok. 500 m²
w tym :
- basen pływacki - 315 m²
- basen rekreacyjny do nauki pływania z brodzikiem dla dzieci – ok. 150 m²
- lądowisko – ok.15 m²
- 1 whirpool
Długość zjeżdżalni wodnej ok. 60m
Przepustowość obiektu około 1000 osób / dzień
Ilość miejsc parkingowych min. 25 stanowisk+ 3 miejsca na autokary
ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA
1/. Wielobranżowy projekt budowlany będący podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - 5 egz.
W tym:
-projekt budowlany architektury
-projekt budowlany konstrukcji
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji co wraz z węzłem cieplnym
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji elektrycznej ( w tym instalacji niskoprądowej i rozdzielni elektrycznej)
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej
-projekt budowlany technologii basenu
-projekt budowlany kolorystyki budynku
-projekt budowlany drogowy zjazdów, parkingów, dróg dojazdowych – wewnętrznych, chodników
-projekt budowlany przyłącza wody
-projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej
-projekt budowlany kanalizacji deszczowej oraz odprowadzenia wód opadowych z terenów utwardzonych
-projekt budowlany oświetlenia terenu
-projekt zagospodarowania terenu
- wszelkie niezbędne opracowania i uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę
2/. Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) – 2 egz.
3/. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym określeniem standardów wykończeniowych. – 5 egz.
4/. Informacje BIOZ- 5 egz
5/. Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt III.SIWZ
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71220000-6
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- dysponują przynajmniej dwiema osobami, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury (bez ograniczeń).
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Spełnienie warunku należy wykazać z ostatnich 3 miesięcy przedstawiając odpowiednie dokumenty.
- posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
8. Wykaz co najmniej trzech projektów krytych basenów (o długości toru minimum 25 m) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) z informacją o etapie ich budowy
- potwierdzające spełnienie przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia warunku określonego w pkt. VIII.1.2) SIWZ.
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;
7. Krótką charakterystykę – opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia określonym w pkt. III niniejszej SIWZ oraz;
8. Dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub dokument potwierdzający zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł lub (z ostatnich 3 miesięcy)
9. Dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych
Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są:
10. Wypełniona i podpisana oferta – zał. nr 1 do SIWZ.
11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
8. Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 18.03.2009 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
18.03.2009, godz. 945, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|