Żuromin, 2009-02-24
IBGKiOŚ. 7020-8/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Nazwa zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego:
- basenu pływackiego o wymiarach 25 x 12,5 m i głębokości 1,2–1,8 m
- brodzika rekreacyjnego o głębokości 0,4 m – 0,9 m
- zjeżdżalni o długości ok. 45 m
- budynku basenu z pełnym zapleczem niezbędnym do eksploatacji urządzeń i obsługi korzystających,
- łącznika między Zespołem Szkół nr 2 a projektowanym budynkiem basenu
W zakres robót wchodzi wykonanie:
1. Dokumentacji projektowej:
- projekt architektoniczny
- projekt budowlany konstrukcji
- projekt zagospodarowania terenu
- projekty branżowe: sanitarna, elektryczna i oświetleniowa
- projekt przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania
- projekt instalacji technologicznej oczyszczania, uzdatniania i ogrzewania wody
- projekt instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz c.o.
- badania geotechniczne gruntu
2. Przedmiary robót do każdej z branż
3. Kosztorys inwestorski
4. Specyfikacje techniczne w zakresie sposobu prowadzenia robót budowlanych (wymagania w zakresie właściwości i parametrów technicznych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót)
5. Uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę
Specyfikacja techniczna załączona do niniejszej SIWZ
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71220000-6
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 31.03.2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz co najmniej dwóch projektów obiektów rekreacyjno – sportowych wykonanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zmówieniem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty;
6. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;
8. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
9. Krótką charakterystykę – opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SIWZ;
10. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty)
Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 05.03.2009 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
05.03.2009, godz. 945, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|