Żuromin, 2009-02-13
IBGKiOŚ. 7020-32/05/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA
Nazwa zamówienia:
Dostawa materiałów budowlanych do budowy budynków gospodarczych przy budynkach komunalnych w Żurominie:
- blacha trapezowa ocynkowana o wysokości profilu 18 mm
- blacha trapezowa ocynkowana o wysokości profilu 8 mm
- blacha czarna gr. 1,5 mm
- blacha płaska ocynkowana gr. 0,5 mm
- kształtowniki
- kątowniki
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do budowy budynków gospodarczych przy budynkach komunalnych w Żurominie, przy ul. Wyzwolenia 56/58:
- blacha trapezowa ocynkowana o wysokości profilu 18 mm – 200 m2
- blacha trapezowa ocynkowana o wysokości profilu 8 mm – 460 m2
- blacha czarna gr. 1,5 mm – 120 m2
- blacha płaska ocynkowana gr. 0,5 mm - 70 m2
- kształtownik 60x60x4 – 880 mb
- kształtownik 50x50x3 – 400 mb
- kształtownik 40x40x3 – 500 mb
- kształtownik 30x50x3 – 220 mb
- kształtownik 50x50x4 – 200 mb
- kątownik 40x40x3 – 370 mb
- kątownik 30x40x2 – 210 mb
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44111000-1
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 20.03.2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty;
2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – dot. blachy – na okres min. 5 lat.
5. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 3 do oferty)
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 23.02.2009 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
23.02.2009, godz. 945, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|